Beräknad förlossning

Publicerat: 2009-03-20 Kl: 10:38:37 | I kategori: Allmänt


Ja idag är det självaste dagen D! Idag är jag beräknad att föda enligt Ultraljudet! Men som jag skrev tidigare så brukar inte bebisar komma på utsatt datum! men än är inte dagen slut! hihi. Har i vilket fall som helst inga känningar än.
Noel somnade för första gången i "normal" tid sedan han blev sjuk. Alltså vid 19.30! Det är så skönt att han kommit tillbaka i sina vanliga tider och rutiner. Det tar ju tid efter att dom varit sjuka. Allting ställs ju om. Han sov även hela natten i sin säng! Så skönt! Första natten på säkert 2 veckor som jag kan säga att jag sovit bra!! :-) Känns hur bra som helst!
Vi vaknade alla vid 8 imorse. Jonas hade tagit sovmorgon oxå! Underbar morgon!

Vi åt frukost hela familjen tillsammans innan Jonas åkte iväg för att jobba. Noel och jag har lekt och busat, läst böcker och ritat. Nu sitter vi här framför datron och lyssnar på Melodifestivalen låtarna! Noel älskar musik!! Han dansar hela tiden!
Idag blir det en lugn dag. I helgen
fyller min syster 20 år! Så vi ska fira henne då!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Haha Elika gillar oxå musik... Hon kommer o& säger naj naj då är det bara slå på radion eller tv:n med musik =)

2009-03-20 @ 11:12:10
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

hoppas bebis kommer snart till er..=)

min lill kille digga musik han med

2009-03-20 @ 12:31:12
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Tack för din kommentar i min blogg

2009-03-20 @ 12:37:47
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Tack för ditt Tips..!!

Ska springa ner på Apoteket imorgon då och inskaffa sådana.

Hoppas allt är bra med er och att lill bebisen vill kika ut ihelgen.



Ha en mysigt Fredagkväll och en helg. För hoppningsvis få ni en ny familje medlem..

2009-03-20 @ 17:22:54
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0