Barnvakt

Publicerat: 2009-03-09 Kl: 19:20:56 | I kategori: Allmänt


Igår hade vi barnvakt åt Noel. Min snälla farmor och min syster Maddis passade Noel igår. Farmor kom och hämtade Noel vid 13-tiden. Anledningen till hjälpen var för att jag och Jonas hade en del saker att fixa här hemma för bebisens ankomst. Vi flyttade in ena malm-byrån till klädkammaren så att vi kunde få in spjälsängen i vårat sovrum. Det var inte länge vi hade den nerpacketerad, haha. Fixade ordning babyskyddet som nu är redo för att förflytta en bebis i! Sedan passade vi på att städa hela lägenheten och jag rensade undan och slängde massor av mina egna kläder. Så till sommaren ska jag känna att jag bara Måste köpa nytt! Är så dålig på att unna mig själv något!

Farmor kom tillbaka med Noel vid 16-tiden och det hade gått så bra så!! :-) Han är så duktig vår lilla pojk!  tack så hemskt mycket för hjälpen igår! Det behövdes verkligen. Det enda vi har kvar nu är att packa BB-väskan! Ja det är 11 dagar kvar till BF och vi har inte packat den än :-) haha


Här kommer bebis att bo i en hörna i vårat sovrum!
Längtar massor nu!


På kvällen kom min pappa och mina 2 systrar förbi. Vi fikade nybakade scones och drack mjölk till!! Mm.. Så gott det är! Noel busade såklart med sina mostrar tills han blev alldeles trött. Somnade i morfars famn precis som så många gånger innan! Vi la ner honom i sängen och han sov så sött... tills vi upptäckte att han hade 38 graders feber! :-(


Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

fint ni bäddat. ha ni köpt spjällskyddet på Ikea.. ?

hoppas han bli feber fri snart..

2009-03-09 @ 19:45:33
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad mysigt bebisen kommer sova =) Gör som mig & låt Jonas packa den samma dag/kväll ni åker ni... haha

2009-03-09 @ 19:48:27
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0