Solen skiner idag igen

Publicerat: 2009-06-01 Kl: 08:51:15 | I kategori: Allmänt


Nu har vi verkligen blivit bortskämda med bra väder! Noel fich ha på sig T-shirt och shorts till dagis idag! Själv tog jag på mig shorts och linne och Levi fick ha en kortärmad bodysuit! hihi sommarklädda är vi! Nu sitter jag och fikar efter att jag lämnat Noel på dagis. Väntar på att jag ska passa Elika medan Jossan är på MVC!

Lycka Till L och F  vilken underbar upplevelse ni har framför er!!! Mina tankar går till er idag!!!

Igår somnade Levi vid 20.00 och sov ända till 00 innan han ville äta! Han somnade på en gång och vaknade sedan och åt vid 04 för att seadn somna igen och äta igen vid 06! Så skönt med lite sammanhängande sömn! Kände mig riktigt utvilad imorse!


Idag blir det till att vara ute i solen! Längtar tills det är dags att hämta min underbara Noel! Mamma och lillebror saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Jag säger oxå LYCKA TILL L & F!!!

2009-06-01 @ 19:34:27
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

åh ja verkligen! gud va mysigt.





Åhh ska får dom sin dotter. mysigt.

hoppas allt går bra!



vill ni ses nån dag??



kram

2009-06-02 @ 11:34:34
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA

Jag längtar verkligen till Levis dop. Ska bli jättekul. Ha det så bra kära ni!

2009-06-04 @ 14:22:56
URL: http://sweetie.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0