Jag kan själv!

Publicerat: 2009-06-08 Kl: 10:11:50 | I kategori: Allmänt


Noel har börjat komma i en period där han ska göra allting själv! Igår morse hittade vi honom såhär! (se bilden nedan). Han hade satt på sig sin mössa och höll på att ta på sig sina Nova Star Jeans alldeles själv! Utan blöja! Han lyckades utan någon som helst hjälp från oss! Vår duktiga lilla kille.


090607

Han sätter även på sig sina skor själv och tar av sig dom själv. Ibland behöver han såklart hjälp men helst vill han klara av det själv! Inte ska vi stå i vägen för det! Han har blivit så duktig dom 2 senaste månaderna. Pratar en massa och berättar långa historier för oss (kan inte påstå att jag förstår allt) vällingen har han slutat med sen i Januari i år!  Så vi har lagt middagen senare och han håller sig mätt hela natten. Så skönt att han själv valde att sluta.

Noel är nu 1 år och 10 månader gammal (på onsdag)


Igår var vi och träffade L och F nyfödda dotter. Så otroligt söt och alldeles liten. När jag såg henne kom det tårar av lycka. Tänk att min lilla Levi 2 ½ månad inte är minst längre. Han växte genast några cm till!
Grattis Grattis till er nya familjemedlem som föddes 1 Juni 2009


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hihi... Stora killen =)

2009-06-09 @ 09:18:48
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0