Noel har blivit pappa

Publicerat: 2009-07-10 Kl: 12:30:00 | I kategori: Allmänt


Imorse kom Noel till mig med bärselen han hade försökt ganska länge att sätta sin bebis i den. Jag hjälpte honom med att få fast den. Det är faktiskt lite klurigt även för en liten pappa! Han gick omkring ganska länge med bebisen på magen! Se så stolt han ser ut lilla pappa Noel!

Pappa Noel med sin bebis!


Igår var vi inne på förmiddagen! Men Noel tröttnade ganska fort. Sova hoppade vi över och gick istället ut i regnet. På med regnkläderna och stövlarna och vi traska ut! Vi gjorde sandkakor, gungade, åkte rutschkana och sedan hämtade jag skottkärran som Noel fyllde emd allt han kunde hitta. Kottar, stenar blommor, gräs och sand! Jag satte mig ner på bänken medan han lekte så bra och Levi sov i vagnen och läste nya Föräldrar och Barn. Riktigt bra tidning. Mycket läsvärd! När Noel tröttnade gick jag och hämtade hans Bobbycar som han lekte massor med!!

Körde runt i vattenpölarna fram och tillbaka om och om igen!! HIhi! Barn är verkligen Lyckliga in regn och vattenpölar!


Noel kör i vattenpölarna! Levi ligger i vagnen i bakgrunden!

När vi kom var Noel ganska så trött! Förstår jag de. Han hade inte sovit på hela dagen! Så han la sig inne i sin säng med sin kossa och sa "Lille" vilket är Levi. Så jag la Levi bredvid honom och både tyckte dte var riktigt mysigt!! Älskar verkligen mina underbara barn!


Nu ska vi strax bege oss för att äta lunch med en en kompis till mig som var väldigt lääänge sedan jag träffade. Ska bli riktigt kul. Gissar att vi har mycket att prata om!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vilken duktig liten pappa :-) Sån otroligt fin bild på Noel & Levi.

Mysigt att vara ute i regnet!

2009-07-10 @ 13:01:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: TUMADRE svarar:

Så stora pojkarna har blivit! :-)

2009-07-10 @ 13:02:07
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Malin

Hej! va söta dom är era barn!!! hur gulliga som helst!!! vart ska ni flytta?? och när? ha d så bra!! kram kram

2009-07-17 @ 09:24:57
URL: http://amandahampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0