Ryggont och sammandragningar!

Publicerat: 2009-01-25 Kl: 10:07:20 | I kategori: Allmänt


I fredags så hämtade både jag och min mamma (alltså Noels mormor) Noel på förskolan. Mamma ville se vart han gick och hälsa på personalen där eftersom hon säkert kommer att få hämta några gånger! Noel blev alldeles till sig när han såg oss båda. Han skulle visa allt man kan göra, åka rutschkana, bygga lego osv.

När vi kom hem var jag alldeles slut efter en hel arbetsvecka till. Det märks att sjukdomarna är på ingång. Många barn är hemma och jag börjar känna lite lätt i halsen. Noels hosta har blivit mycket bättre! På kvällen körde jag Jonas och hans kompis till Arlanda. Dom skulle nämligen flyga upp till Umeå och hälsa på lite kompisar och köra en riktig grabbhelg där uppe! Så Noel och jag har varit ensamma i helgen. Vi festade till det och åt Noels favoriträtt stuvade makaroner och falukorv till middag. vid 19-tiden slocknade han i min famn och det var bara att lägga ner honom i sängen. Utan välling!

Jag passade oxå på att gå och lägga mig tidigt. Kändes att det behövdes. Noel vaknade vid 3.30 och då gjorde jag iordning välling som han snabbt drack upp och somnade om bredvid mig. Vi sov till 8! Skönt! Hela lördagen tog vi det bara lugnt. Det märktes att både jag och Noel var trötta då vi mest myste i soffan och läste böcker! När Noel somnade efter lunch gjorde jag iordning en bulldeg som fick jäsa! När Noel sedan vaknat bakade vi ut degen, Blev många smarriga bullar!
Lekte och busade på Noels rum! Vädret var inte så lockande att gå ut i!

Hela dagen kände jag av ryggont och sammandragningar. Usch det gör så ont i ryggen. Sammandragningarna är inte så farliga, känner mest att hela magen blir hård! När Noel somnat vid strax innan 20-tiden tittade jag på körslaget och sedan gick jag och la mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0