Ensam morgon

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 10:10:25 | I kategori: Allmänt


Jonas och Noel gav sig iväg för lite mer än 1 timme sen. Känns så ensamt och tyst här hemma. Är ju så van att höra Noel springa runt och prata och pyssla med sitt! Tanken var att jag skulle sova ut imorse men det blev inte mycket med det. Jag hade nämligen svårt att sova, drömde och tänkte alldeles för mycket! Ja om inskolningen såklart! Jag kände inte att jag kunde koppla av, förmodligen för att jag inte kommer att vara där. Det blir nog annat imorgon när jag ska iväg och jobba.

Imorse i alla fall så väckte jag Noel. han var så trött så trött. gav honom frukost medan Jonas gjorde sig iordning och tog fram vagnen och alla saker de skulle ha med sig! När Noel ätit färdigt klädde Jonas på honom och sedan fick Noel vinka till mamma. Helt oförstådd med vad han ska få uppleva just nu! :-) tror han kommer att älska att vara på förskolan! Det tvivlar jag inte på.


Noel och pappa på nyår- 12slaget
Ja Noel var lite trött där men vi åkte hem direkt efter raketerna och han somnade i bilen och sov hela natten sedan.

Nej nu sitter jag här alldeles ensam. Helt ensam är jag inte pratar med Jossan på Msn, Alltid lika trevligt! Men kanske man ska ta och slänga in en tvätt eller göra något annat nödvändigt. (Som ni säkert förstod kopplade Jonas in nya tvättmaskinen innan Jul och den fungerar alldeles utmärkt!)

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

spännande med dagis.. Hoppas de gå bra..

2009-01-07 @ 13:03:47
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0