Ny blogg!

Publicerat: 2009-02-01 Kl: 19:44:45 | I kategori: Allmänt


Jonas skrev ju blogg förut! (Min sambo, Noels pappa) Men slutade då han inte tyckte att han hade så mycket att skriva om. Nu har han insett hur mycket han saknar att blogga ;-) hihi okej kanske inte saknar men han har kommit på vad han ska blogga om. När man bloggar är det viktigt att ha ett tema på bloggen. Annars kan det vara svårt att veta vad man ska skriva. Jag skriver ju om mitt liv som snart 2 barnsmamma. Vad vi gör på dagarna och hur det går för oss!

I alla fall, Här ska ni nu få jonas nya blogg

Graph-Works Sthlm

Han kommer där att skriva om sitt jobb som egen företagare inom helfoliering/bildekor!

Kika gärna in och lämna en kommentar!
Han skulle bli så glad då!


(Jag kommer även att länka till bloggen på min startsida!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0