Myshelg

Publicerat: 2009-02-16 Kl: 13:45:25 | I kategori: Allmänt


Hela helgen belv en riktig myshelg. Noel vaknade på lördagmorgonen kl. 07.20. Då kom han in och la sig i mellan oss och tittade på Barnkanalen. Vi låg i sängen alla 3 till klockan blev 8.00. Så skönt att slippa gå upp så fort Noel vaknar! Noel är nämligen ett sånt barn som INTE kan äta frukost direkt på morgonen. han behöver vakna till lite först om han ska få i sig något. Vi busade och lekte hela förmiddagen innan det var dags för lunch och vila för Noels del. Även jag och Jonas passade på att vila och ta det lugnt.

Noels Alla hjärtans dag present
från mamma och pappa
(klicka på den)



I lördags började jag känna att bebisen tränger sig nedåt i bäckenet och det gör så ont i fogarna. Så sängläge blev det för mig ett tag. På eftermiddagen åkte vi till Stinsen så jag kunde köpa något till m in älskling. På vägen hem köpte vi med oss Pizza till oss alla 3 ! Noel tyckte det var gott! När Noel somnat för natten blev de tv: n och Melodifestivalen, rätt låtar gick vidare till final H.E.A.T (som är från Väsby) och Måns.

Min alla hjärtans dag present från min älskling!
Ett silverhalsband




Till Älsklingen!
Massageolja-Harmonising och "Massage-trä-grej"

Body Shop

Sov jättedåligt natten mellan lördag och söndagen. Vet inte varfö r faktiskt. Men det börjar bli riktigt tungt med magen nu. Svårt att röra sig och allting är extra jobbigt. :-( Är ju inte så många dagar kvar nu, rättare sagt 32 dagar kvar. Jonas gick upp med Noel så jag fick ligga kvar och sova ut! Tack för de! Hela dagen fortsatte i samma lugna tempo. Jonas åkte och tittade på husvisning medan jag var hemma med Noel. Vid 14-tiden kom Noels mormor och Moster Erica över på fika. Dom hade med sig en present till Noel. En grön pyjamas med Blixten Macqueen på!! Den tyckte han om för han ville sätta på sig den direkt!

Vi fikade bullar och mjölk och pratade en massa. Även jag och Jonas fick en present.
Ett biobesök med barnvakt!
Så till veckan ska vi gå på Bio! :-) Tack så mycket mamma det uppskattas väldigt mycket!! 





Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vilken mysig helg =) Gott med pizza!!!

2009-02-16 @ 16:54:29
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0