Fika med En god Vän!!

Publicerat: 2009-02-20 Kl: 22:39:19 | I kategori: Allmänt


Närmligen Jossan!! hihi Som jag sagt tidigare alltid lika trevligt att träffa dig. Hon kom över vid 10-tiden och vi satt och fikade och pratade medan Noel busade runt. Fick ju passa på att bjuda på de kolakakor som fanns kvar! (Alltså dom som Jonas och min pappa inte redan ätit upp) Jossan var här hela dagen och gick vid 14.30 tiden för att hämta Elika på förskolan!

Noel sov då sen en timme tillbaka ungefär. Så jag passade på att vila lite grann och ringa viktiga samtal till MVC och försäkringskassan! Alltid lika spännande att se hur det går! Fick faktiskt prata med en supertrevlig kvinna som verkligen förklarade på ett bra sätt det jag ville få fram! Tack för det!!

Jonas kom hem och tog över samtalet med det han ville fråga om oxå... hihi två flugor i en smäll!!

Till middag blev det Pommes Frites med fläskfile och svampstuvning! Och rivna morötter hade vi oxå! Mums! Jonas åkte efter middagen ner till SATS för att inviga sitt träningskort han skaffat sig! Bra jobbat gubben min! Jag och Noel var hemma och tittade på Let´s dance. Han fick vara vaken lite längre idag och mysa med mamma för sig själv! När det var dags för nattning ville han läsa bok! Så kul att han börjar tycka det är roligt med böcker. När han började bli trött och lugn gick jag ut och han sa ingenting utan tittade i en bok. En stund senare sov han med några böcker runt sig och kossan i famnen! Sötare barn finns inte!

Kommentarer
Postat av: Malin

hej!!! Nu är de inte långt kvar för dig=) allt bra med er? va länge sen man såg er!! hoppas ni mår bra! kram Malin

2009-02-21 @ 10:10:37
URL: http://amandahampus.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Tack för en trevlig dag =)

2009-02-23 @ 10:02:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0