Alla hjärtans dag- Lista

Publicerat: 2009-02-13 Kl: 20:41:17 | I kategori: Om oss! Frågor och svar!


Hittade denna lista hos Nikita.
Tyckte den skulle passa in inför Alla hjärtans dag imorgon!



Vad heter ni?
Mikaela och Jonas
Hur träffades ni? Vi jobbade på samma jobb
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år och 4 månader
Är ni förlovade? Nej, vi väntar med det
Bor ni ihop? Ja, sedan juni-07
Har ni barn? Ja, en alldeles underbar liten Noel och nummer 2 på väg!
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Det är klart jag gör de! Jonas som tog initiativet! :-)
Vem sa "jag älskar dig" först? Det gjorde Jonas
Vem är äldst? Jonas är 4 år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Oxe och Jonas är Skorpion
Vem är längst? Jonas med några få cm
Vem sjunger bäst? haha ja det skulle vara kul att veta
Håller ni varandra i handen på stan? Varje chans vi får, då vi inte går med barnvgan
Vad har ni gemensamt? Båda är lika knasiga! :-)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Vi lärde känna varandra på jobbet och 2 månader efter föll vi för varann
Har ni nån speciell låt? Nej ingen speciell. Kommer med tiden :-)
Har ni stora framtidsplaner? Vi vill gifta oss och köpa hus!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja båda två, många gånger
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men vi längtar efter det
Vilket är ert bästa minne? Då vi blev föräldrar!
Vem lagar bäst mat? Jonas! Men jag har några paradrätter jag med!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Busar med Noel innan han ska sova, sedan sitter vi en stund vid datorn innan vi lägger oss i soffan eller sängen och myser innan det är sovdags. Spelar spel eller löser korsord ibland.
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Ja och dte är alltid lika mysigt!
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? 2mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej det tycker jag inte.
Brukar ni bråka? Ja men mest om småsaker. Vi reder ut det mesta, somnar väldigt sällan ovänner.
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer, tror jag, men det blir mycket sms oxå! Gulliga sms :-)

hihi Nu vet ni lite om oss. Kopiera gärna ni som har blogg! Alltid lika uppskattat att läsa!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia!

Gullungar!

2009-02-21 @ 17:42:06
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0