9 dagar kvar!

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 21:31:18 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit tillbaka på jobbet! Känns skönt! Det blir förmodligen den sista svängen nu innan bebisen kommer. Nu är det tänkt att jag ska jobba 2 veckor. Vilket beyder att när jag jobbat klart dom veckorna är det 9 dagar tills bebisen är beräknad!!

Känner idag hur mina händer och benen har börjat svullna lite grann. Känns spänt och stramt i händerna och på benen blir det gropar om man trycker :-) Vilket Jonas tycker är roligt att göra när han får massera min ben. (Längst ner vid vristen) Kan ju bara meddela att jag svullnade mycket mer med Noel så det är inget att klaga på det här.


Noel och jag hade en riktigt mysig kväll. Jonas var iväg och hjälpte min pappa att flytta in i nya lägenheten. Då passade jag och Noel på att mysa i soffan tillsammans! Han är så gosig och tycker om att kramar och pussas. Nu sover han sedan några timmar tillbaka!
Efter att vi kom hem från jobbet idag fick vi besök av min mormor och morfar! Dom skulle låna datorn då deras gått sönder. Självklart så fick dom låna våran och vi fick tid att umgås, prata och fika! Alltid lika trevligt! Mormor och jag började prata om mat vi gillar. Hihi vi kom fram till att vi gillar samma sorts mat!!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vad skoj att dom kom förbi =) Ja den bakade potatisen var god =) Det får vi göra om ;-)

2009-02-26 @ 09:38:06
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Karin

uj uj uj....snart så....)))

2009-02-27 @ 21:51:08
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0