Tisdags fika

Publicerat: 2009-12-02 Kl: 11:44:01 | I kategori: Allmänt


Igår efter en jobbig lämning av Noel till förskolan åkte jag och Levi till Jossan och Nick och fikade Lussebullar och Kaffe! Mums vad gott det var. Vi pratade som vanligt om allt och ingenting. mest och huset och inredning, möbler och detaljer. haha inte så kontigt faktiskt! Nick sov när vi kom och vaknade efter en stund. Då var dte dags för Levi att sova. Han fick låna Nicks spjälsäng och det tog kanske 2 sekunder så hade Levi somnat där.

När Levi vaknade sedan så passade vi på att ta lite kort på grabbarna. Även fast det skiljer 3 månader på dom så skiljer det inte lika mycket i stolek på dem som det alltid gjort mellan Noel och Elika som det bara är 1 månad imellan. Haha så är det med grabbar! =) Jossan har bild på sin blogg. Kika in där. Jag har inte laddat över bilderna än.

När det var dags att hämta hem våra storskruttar sa vi hejdå och jag sprang in på Ica och köpte Saffran. Sen hämtade till dagis. Levi hade somnat igen så stackarn fick inte sova så länge eftersom vi skulle in och hämta brorsan. Noel visade oss sin fina tomte han hade gjort av en toarulle! Hår och skägg hade tomten!

Hemma så lekte vi en stund innan Jonas kom hem. Snabba ryck och sedan satt vi i bilen med barnen på väg till deras mormor. Lämnade av dom där och sen åkte jag och Jonas och körde Body Pump på Sats! Så skönt att komma iväg båda två tillsammans och träna!

Nu hör jag att Levi har vaknat. Han har haft en jobbig morgon så vi skippade Öppna förskolan men ska ändå åka ner mot centrum. Måste köpa bättre vantar till Noel. Fast att jag åkte vid 9 imorse så fick jag skrapa rutorna på bilen. Första gången i år!

Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Alltid lika skoj att ha er här =) Hoppas att Levi mår bättre nu. Kul att ni kom & fikade idag. Kramar

2009-12-02 @ 21:53:13
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0