Årslistan 2009

Publicerat: 2009-12-31 Kl: 11:05:42 | I kategori: Om oss! Frågor och svar!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skrev papper på att köpa hus!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga speciella nyårslöften mer än att glädjas åt mina nära och kära. Det tycker jag att jag lyckats med!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en av mina bästa vänner fick en underbart söt liten dotter. Vi var jättemånga som fick bebisar år 2009! Vi har blivit ett riktigt "mamma-bebis-gäng"
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Åland och Kolmårdenland hihi Bamseland såklart!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En Thailandresa vore ju rena drömmen!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26 Mars då mina andra son Levi föddes såklart är ett datum jag aldrig kommer glömma. Sedan var det 21 augusti när vi fick flytta in i vårt alldeles egan hus!
8. Vad var din största framgång 2009? 2 barnsmamma och husägare
9. Största misstaget? minns inget just nu men nåt misstag har jag ju gjort!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej bara ett jobbigt Migränanfall som jag inte haft på flera flera år.
11. Bästa köpet? Vårt Hus!!! Alla kategorier! =)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset, pantbrev, legafarten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag kom hem med Levi från BB och fick se första mötet mellan syskonen på hemma plan. Det var Lycka!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? igelkotten och pippi sången som Noel sjunger om
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare och lyckligare
16. Vad önskar du att du gjort mer? sagt till personer att jag uppskattar och tycker om dem!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat och haft press på mig själv när jag inte behövt de.
18. Hur tillbringar du julen? I vårt hus med våra familjer och släktingar
19. Blev du kär i år? Lika nykär i Jonas som den dag vi valde att spendera våra liv tillsammans. Kärleken växer större för varje år som går!
20. Favoritprogram på TV? NCIS
21. Bästa boken du läste i år? Harry Potter och Halvblodsprinsen och sen flertalet barnböcker bland annat Halvan och Nalle Puh och "Nicke fik" som Noel säger Nicke Nyfiken alltså
22. Största musikaliska upptäckten? Noels baka baka liten kaka och Igelkotten!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En snygg VCT tröja och presentkort
25. Något du önskade dig men inte fick? En systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma med mina 2 barn min sambo mina föräldrar och syskon och åt god mat!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer pengar och lite mer tid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Började med mammakläder och avslutade med leggings/jenas och tröja. Inget speciellt! Bekvämt och färg
29. Vad fick dig att må bra? Min familj. Min underbara sambo Jonas och våra 2 underbara barn!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Va?! Ingen!
31. Vem saknade du? Jonas när han jobbade i Malmö!
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya (och gamla) som jag umgås med på dagarna! Alla i mammagänget! Tack för att ni finns och fan vad kul vi har ihop!

Kommentarer
Postat av: Gun Isén Mikaelas mormor

Vilken trevlig och underhållande sammanfattning du har gjort på din blogg.Gör det varje år Mikkan det blir roligt för barnen att läsa när de blir vuxna. Kram Mormor.

2010-01-06 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0