Noel 2 ÅR!!!!!!!!!!

Publicerat: 2009-08-10 Kl: 09:47:01 | I kategori: Noel


Grattis Grattis Grattis!!!
Hipp Hipp Hurra!!!
Idag är det Noels 2 årsdag!!
Idag fyller min älskade lilla Noel 2 år! Tänk att han redan är 2 år! Kändes som det var igår han låg som en liten bebis i min famn men samtidigt känns det som att jag alltid haft honom hos mig! För ett år sedan hade han precis lärt sig gå och nu springer han runt och skuttar. Han har blivit riktigt hoppig och skuttig på senaste tiden!! En charmig liten 2- åring som tar sig framåt med stormsteg. Åh vad jag älskar denna lilla krabat!


Noel nästan 2 år i Blåbärsskogen

Imorse sjöng vi för vårt lilla troll (skulle Jonas fått skriva hade det stått gris där, hihi) Levi satt bredvid honom i sängen och Noel myste tillsammans med honom. Älskade barn!! Idag ska vi ner till BVC och väga och mäta sedan blir det en sväng i centrum. Det blir inget riktigt kalas för honom då vi tar det när vi flyttat in!

Hoppas ni får en riktigt toppendag som vi ska ha!!



Noel 1 dag gammal


Noel 1 år!


Kika in i Denna fina hälsning till Noel
HÄR!


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS Noel på din 2års dag! hoppas du får massa skojiga saker! kram malin amanda å hampus

2009-08-10 @ 11:22:14
URL: http://amandahampus.blogg.se/
Postat av: Tess

Grattis på födelsedagen Noel!!!!! Önskar hela familjen. Hoppas du får en underbar dag med massor av pussar o kramar samt några paket.:-)

2009-08-10 @ 13:33:16
URL: http://www.tessliv.blogspot.com
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

STORT GRATTIS NOEL FRÅN HERRGÅRDSVÄGEN!!!!

2009-08-10 @ 15:50:10
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Joline 22 år och ensamstående tvåbarnsmamma.

tack =) grattis till noel med i efterskott =)

2009-08-12 @ 07:04:16
URL: http://mamiij.blogg.se/
Postat av: Heléne

Grattis i efterskott Noel! Visst rinner tiden iväg, min egen busunge fyllde ju 3 år i juli.



Kramar



Heléne & Frosti

2009-08-15 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0