Klara Färdiga....

Publicerat: 2009-08-20 Kl: 13:29:24 | I kategori: Våra Äventyr!


FLYTTA!!!!!!!!!!!!!

Igår var vi och tittade på huset tillsammans  med säljarna. Vi godkände städningen och fick varsin nyckel! (resterandde när papprena skrivs) Vi frågade om dte var okej att börja flytta in eftersom varken mamma eller pappa kan hjälpa till förrens på kvällen på fredag! Så igår gick första flyttlasset och vi jobbade riktigt snabbt! Mamma pappa och båda mina systrar kom och hjälpte till. Jag hjälpte till att lassa på men stannnade sedan kvar med barnen medan dom åkte iväg och kikade på huste och lassade av! Två körningar och alla flyttkartonger var borta fårn lägenheten! Snacka om effektivt arbete!!

Idag är Noel på förskolan och medan han är ddär har Levi och jag uträttat ärenden och plockat iordning det sista! Imorgon kommer det sista och alla möbler att köras. När vi har hämtat Noel idag så ska han få vara med min farmor innan hans moster kommer och hämtar honom så ska han få sova där och vara med henne hela morgondagen medan vi skriver papper och flyttar, målar och tapetserar!!! När vi lämnat Noel så ska vi hämta våran soffa som vi köpt på MIO möbler och köpa lite saker på IKEA som vi åker och lämnar i huset sedan.

Änrligen är vi igång. Efter 4 månaders väntan har vi äntligen fått nycklarna till vårat egna hus!! Jag kan inte tänka mig att någon kan förstå den LYCKA vi känner just nu!!



Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt! Men jag är riktigt avis :)



Ni kommer att stortrivas på "min" gamla gata ;)



Lyckatill!

2009-08-20 @ 21:26:02
Postat av: Tess

Kul grattis till flytten o erat nya hus.

Kramar till er från oss

2009-08-21 @ 09:52:54
URL: http://www.tessliv.blogspot.com
Postat av: Margareta Rosén

Vi har i dag fått sett erat fina hus. Det var verkligen mysigt. Jättefin soffa med bord. Vi önskar ER all lycka i nya huset. Farmor o Arne

2009-08-21 @ 16:15:24
Postat av: Kevins mamma Mia

Gud va skönt. är så glada för eran skull!

Vi ses på söndag! Kramar

2009-08-21 @ 18:47:44
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gratttis till inflyttningen, äntligen!

Nu får man se er lite mer när man åker hem till mamma å pappa :D



Lycka till ni kommer få det bäst där. Kramkram

2009-08-22 @ 11:30:49
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Härligt! det ska bli skoj & få se hur ni bor nu ;-)

2009-08-22 @ 13:23:32
URL: http://www.wwwmammatillelika.blogg.sew
Postat av: Malla

Åh vad roligt!

Vi får ta och ses när ni kommit i ordning. SÅ nyfiken på att se hur ni har det. =)

Sköt om er. !

2009-08-28 @ 21:25:37
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0