Inskolning

Publicerat: 2009-08-17 Kl: 07:52:22 | I kategori: Allmänt


Nu är det alltså sista inskolningsdagen för Noel! Vilket innebär att han ska vara där helt själv hela dagen eller ja själv kommer han ju inte att vara där men utan sin mamma och lillebror! Hoppas verkligen att det kommer gå bra. Tror visserligen inte att det kommer vara några stora problem. Förra veckan gick han fårn 9-14 tisdag till fredag! Det har gått riktigt bra. Personalen var så snäll och hjälpte mig med Levi medan jag var inne med Noel för vilan. Levi fick hänga med på det som hände utanför vilrummet medan vi låg där inne. Levi har verkligen varit så duktig dom här dagarna och bara hängt med. Noel somnade 3 av 4 dagar. Mycket intryck skulle jag tro!

I helgen har vi varit hos min mormor och morfar på deras landställe i Norrtälje! Mycket god mat och gott sällskap! I går var det packningen för hela slanten! Denna veckan har vi fullt upp med förberedelser inför flytten!! Längtar!!

Nu ska vi äta lite frukost innan vi åker till förskolan sedan ska jag och Levi gå ner till öppna förskolan och hälsa på!


Levi på Ekebobadet för någon vecka sedan!

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Han kommer ju klara det där galant =) Söt Levi är på bilden =)

2009-08-17 @ 09:24:11
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack snälla. dig räknade ja som en av dom närmsta ;)

Men självklart. ja det gör vi. Vi tar det mutligt. vill inte skriva något här, så många som snokar.

hör av dig ikväll så snackar vi.

Fina levi!

2009-08-18 @ 09:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0