Våren är här!

Publicerat: 2009-04-05 Kl: 01:09:26 | I kategori: Allmänt




Våren är nu äntligen här!!

Idag har vi varit ute och lekt hela dagen. Hela familjen såklart! Noel grövde med sin nya hink och spade och traktor. Levi sov i vagnen hela tiden. När vi lekt en massa, gungat och åkt i rutschkanan blev även Noel trött. jag la ner honom i vagnen och han somnade på sturt. Jonas gick in och började städa på vår uteplats för att göra iordning för grillning. Jag satt kvar ute i lekparken och läste senaste numret av tidningen Mama i solen. Åh dte var så härligt att bara sitta där och njuta av livet! Vi har nämligen en liten hemlis som vi håller på ett tag till. Ni får veta tids nog...

Medan jag satt och läste min tidning och Jonas tvättade och gjorde rent grillen kom våra kompisar över! Killarna åkte iväg för att handla för kvällen och jag och E satt kvar ute och pratade och njöt av solens sken. Mamma kom förbi en snabbis. Hon hade varit ute sprungit en runda och ville komma förbi och kika på lille Levi som blivit så stor.
Noel vaknade sedan och fortsatte leka. Han blev lycklig av att se sin mormor och ville väldigt gärna göra sandkakor med henne. När killarna kom tillbaka var det bara att dra igång middagen.

      
   
Åh så gott allting blev. Noel var självklart med och grillade. Jag och Levi var så trötta så vi gick och la oss på sängen och somnade en timme. Riktigt skönt!
Tack allihopa för en alldeles underbar vårdag! Nu är våren invigd i och med första grillningen!

 


hihi lite sugna blir ni allt va ?! :-)

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Jag tror att eran hemlis är att ni snart skall gifta er? :) hihi...

2009-04-05 @ 09:38:47
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Men huva vilken lyx.

Nu blev man ju avis.. Härligt att få inviga grillen och ha de mysigt ute..

2009-04-05 @ 09:46:26
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Mormor och Morfar (Mikaelas)

Vi väntar på inbjudan till ert nästa grillparty.Gun Börje

2009-04-05 @ 10:37:07
URL: http:// [email protected]
Postat av: Elin, Texas, Callie

Det såg riktigt gott ut faktiskt!! Ska nog ta och göra middag nu ;)

Hoppas ni mår bra hela familjen!

Kramar / Elin

2009-04-05 @ 17:02:31
URL: http://www.waytogo-texas.com
Postat av: Sanna

Ska ni förlova er? Eller det kanske ni redan är? :D



Kramis

2009-04-05 @ 20:14:44
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0