Syskonkärlek

Publicerat: 2009-04-16 Kl: 09:50:48 | I kategori: Allmänt



Bilden är tagen i söndags när vi var ute på promenad/lek/picknick med farbror Leo

Nu är min stora kille på dagis! Han trivs så bra där! Han gick halva vägen själv dit. Sen ville han åka i vagnen bredvid lillebror. När vi kom fram och jag klätt av honom kläderna var det dags att säga hejdå. Då sprang han direkt till dörren och ville gå ut och säga hejdå till Levi!! Vaddå syskonkärlek! Då blir man alldeles varm inombords! Han vinkade till Levi och gav honom en puss sen fick jag oxå puss och kram och vi vinkade. Sedan sprang han in och lekte!



Mina Underbara pojkar!
 

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Så söta pojkar =) Hoppas vi kan ses i morgon =)

2009-04-16 @ 19:54:17
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Angel

Åhh vad söta dom är..

Hoppas vi kan ses nån dag och kanske ta en fika..

Vill ju se lille Levi. :-)

Jossan hänger kanske oxå på?...



Kraaaaam

2009-04-19 @ 20:50:31
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0