Promenad i vårsolen

Publicerat: 2009-04-02 Kl: 21:21:10 | I kategori: Allmänt


Dagarna bara rysar iväg. Det är nu en vecka sedan vi fick träffa vår andra son för första gången! Det känns helt underbart att vara 2 barnsmamma! Bättre än jag någonsin hade kunnat föreställa mig!

Idag har vi varit iväg på en grej på förmiddagen. Det får ni veta längre fram. Efter de så åkte vi in till stan och promenerade längst Norr Mälarsstrand. Båda barnen sov gott i vagnen och jag och Jonas kunde njuta av en skön promenad i vårsolen! Riktigt skönt var dte ute. Vi fick stanna i en fin park för att lillebror vaknade och var hungrig. När vi sedan gick vidare mötte vi min gamla lärare från gymnasiet. Hon har oxå precis fått barn en liten flicka på 7 veckor! Det var verkligen superkul att träffa henne för hon är den bästa lärare jag någonsin haft! (Jag vet att fler kan hålla med mig om de...)


Mamma sitter och ammar lillebor i solen!
Noel sover sött i vagnen i bakgrunden



Stolta föräldrar!



Efter det åkte vi hem och lekte i lekparken utanför oss. Jonas gick in och sov en stund. han var så trött efter att ha jobbat natt. Noel och jag grävde i sandlådan med hans nya hink och spade. Lillebror sov i vagnen. Sedan gick vi in för att plocka iordning lite hemma, slänga in en tvätt och laga mat! Vi fick besök på kvällen av mina kusiner som kom för att träffa vårt underverk! Alltid lika underbart att få visa upp honom! Vi är så stolta över våra 2 barn!


Bus i sandlådan

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Härlig bilder på er alla 4 :-) det skla verkligen bli skoj att ses på måndag =)

2009-04-02 @ 21:27:12
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Åååå vilken fina bilder.. :D Vad fint och mysigt de ser ut att ha tina så mycke hos er.. :D



Vad fin vagnen är..

2009-04-03 @ 06:42:46
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0