Fint väder

Publicerat: 2007-11-19 Kl: 21:35:19 | I kategori: Allmänt


Hej hej!!
Nu ska jag börja skriva här på allvar! Måste få prata av mig någonstans!!
Idag har det varit jättefint väder ute! Noel och jag skulle hem till Petra och Linus på lunch och fika! På busshållplatsen så träffade vi Michelle som var ute med alla barnen på dagis! Så det blev fullt på bussen!! hihi

Vid hemköp mötte vi Petra och Linus och promenerade hem till dem! Superfint hus som ni köpt!! :-)
Noel sov hela vägen, så när vi kom fram fick han sova ute i vagnen.
Det skulle komma en kompis till Petra oxå och hennes dotter! När dem kommit så åt vi lite lunch och fikade efteråt! När Noel vaknade så fick han äte lite. Sen gick vi på en promenad och avlade ett nyårslöfte!

- Nästa termin (1 januari) så ska vi peppa varandra och träna tillsammans på Friskis&Svettis och komma i form igen!

Ska bli riktigt kul att komma igång med träningen!

Sen tog vi bussen och tog en tur förbi Väsby centrum, för omväxlingens skull :-)
Hittade en superfin pepparkaksdress till Noel!! Åh jag bara ville köpa den. Men efter det super lyckade dopet så har vi inte ekonomi just nu..

Just nu så sover båda mina pojkar!! Båda två helt slutkörda!
Längtar till på onsdag då det är dags för Babymassage igen!

Hörs snart igen!
MammaMickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0