Vardagen har kommit ikapp.

Publicerat: 2013-03-11 Kl: 16:55:00 | I kategori: Allmänt


Milo har nu hunnit bli 18 dagar och vi njuter för fullt av vår lilla skatt. Jonas är nu tillbaka på jobbet och Noel och Levi har börjat på förskolan igen efter 1 månads ledighet. Det känns konstigt att vara hemma med bara Milo och inte med mina två andra underbara barn. Men vi får vänja oss vid lite ensamtid Milo och mamma.

I fredags var vi på BVC och där har vi fått en nu bvc sköterska och hon är helt underbar jämfört med den förra vi hade. Hon är uppriktigt intresserad över hur vi har det och hur det går och skrattar och är verkligen glad hela tiden. Det gick jättebra i alla fall och Milo växer på sig som han ska, 4370g och 56 cm lång.

Som sagt vardagen har kommit ikapp oss och det med både glädje och tårar. Känslan att inte räcka till för alla barnen så mycket som man bara skulle vilja gör mig så otroligt ledsen. Det är svårt att finnas där för barnen så mycket som man skulle vilja när man har en liten bebis som ska ammas. Vilket gör det svårt för mig att följa med på Noel och Levis aktiviteter. Jag vet att det är så det kommer vara närmaste tiden och att vi får göra det bästa av situationen. Men med alla hormoner i kroppen så är det inte långt till tårar..

ÄLSKAR min familj mer än något annat på denna jord och det är svårt att med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag vill göra allt för att alla ska må bra och jag gör så gott jag kan..! Mer kan jag inte göra och jag måste inse det.


På Södra BB den 22 februari

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det du gör kommer alltid att vara det bästa för alla dina barn! Du är otroligt bra på att ta hand om din familj, glöm aldrig det! Vet precis hur det är med alla hormoner, tänk dig mig som hade så lätt till gråt utan alla de, jag vart ju hemsk när jag födde Millie :)
Tänk på mig som ovkså är hemma om du någon gång vill umgås, prata, gråta eller behöver hjälp med något.
En stor puss och kram till dig!

Svar: Tack Michelle för din fina kommentar. Jag hade glömt bort hur det var med hormonerna precis efter att man fått barn och ammar. Jo jag kan förstå dig! Vore jättekul att ses någon dag :) Ta en fika eller prommenad elle så! Stor kram till dig
Mickan

2013-03-11 @ 19:34:51
URL: http://michellesliv.blogg.se
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Stora killen nu lilla Milo <3 Du ska veta att du gör ett kanon jobb med dina barn, dom älskar dig lika mycket nu som dom gjorde innan lilla Milo kom glöm inte det!! Kramar i massor <3

Svar: Tack Jossan för din fina kommentar!! Jo jag vet att dom gör dte men det känns bara så jobbigt att just nu inte kunna ge dom den tid de behöver.Kramar
Mickan

2013-03-11 @ 20:59:19
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0