Lekdag.

Publicerat: 2012-06-08 Kl: 08:06:58 | I kategori: Våra Äventyr!


Idag är det fredag och snart helg igen! Igår när jag hämtade barnen så tig jag med mig två barn till nämligen Underbara Nattis och Colin. De är ju precis lika många år som mina barn. Vi lekte ute hela eftermiddagen både i parken och ute hemma hos oss i nya klätterträdet! Det är så kul att se och vara med barnen när de i deras lek och fantasi.

Vi gick in mot kvällen och lagade middag och alla åt hur bra som helst. Så vi fuskade till det med lite glass sådär på en torsdag. Sen kom pappa Micke och vi drack kaffe medan de lekte vidare. Tess vi tänker på dig och Mollie och hoppas att hon blir frisk snart!

På kvällen när Micke och barnen åkt hem ringde Michelle och Mio. De kom förbi på fyrhjulingen. Oj vilka lyckliga barn jag hade. Noel och Levi har en fyrhjuling som de åker på landet. Nu fick de åka med Michelle! Tack för snabbtitten!

Underbar torsdag och nu väntar en minst sagt lika underbar fredag med middag med kollegorna ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0