Förlåt förlåt!

Publicerat: 2011-11-02 Kl: 17:38:12 | I kategori: Allmänt


Jag ber om ursäkt för fruktansvärt dåligt bloggande den här månaden! Vi satsar vidare på November istället ;)
Däremot har vi inte bara suttit hemma och inte gjort någonting den här månaden. Kanske därför som bloggen fått lite skön och härlig semester. lite synd för er mina trogna läsare som kikar in varje dag i hopp om ett nytt inlägg. Tack för de! <3


Jag och Levi
har hunnit med ett premiär besök i Biosalongen. Vi såg nämligen Cars 2! Väldigt uppsakattat av lille herrn som älskar bilar. Levi som blöjfri, vilket han nu varit i dryga månaden går hur bra som helst. Har väl aldrig varit tal om annat. Han var redo helt enkelt och såååå skönt att slippa blöjorna! :)

Noel har varit på teater med sin gammelfarmor. De har de lika mysigt varje gång som de är på teater. Bilblioteksbesök med mormor och handla blommor till trädgården med mamma.

Besökt brandstationen har vi gjort och åkt brandbil! Igår besökte vi en liten 1-månaders bebis!!! Stort Grattis till bebisen underbara S och S! Blir inte alls sugen på en bebis när man ser än ;)

Det är mycket jobb nu för båda mig och barnens pappa vilket gör att vi är ganska trötta nu på kvällarna! Men så mörkt det börjar bli ute nu!!! Det går fort när det väl blir mörkt ute, inte mig emot jag gillar när det är mörkt ute och jag får tända ljus!

Kommer snart ett inlägg med massa bilder!!! Håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0