Utvilad

Publicerat: 2009-10-20 Kl: 07:56:25 | I kategori: Vardag


Imorse vaknade jag kl. 7  och kände mig helt utvilad! Det var veckor sedan jag sovit såhär bra. Hade ingen Noel och ingen Levi bredvid mig. Båda barnen hade alltså sovit hela natten likaså jag och Jonas oxå för den delen. Åh vad skönt! Levi har nämligen vaknat nattetid och skikit och haft väldigt ont i sina tänder som ploppat upp. Både jag och Jonas har varit vakna och försökt få honom lugn, stackarn. Gnidit in alvedon i tandköttet på honom. Jag minns nästan inte hur det var när han sov hela nätter längre. Det känns verkligen underbart och man är pigg när man kliver upp. Noel är vaken, på rätt sida, och ligger och kollar på Fåret Shaun på barnkanalen! Levi sover fortfarande och har gjort de sen 21 igår kväll. Själv somnade jag vid 23.



Idag är alltså tisdag och träningen för min och Levis del. Noel ska till förskolan och ha tvärgrupper. Hans grupp heter Nyckelpigorna och det är 1-2 åringar. Hoppas det går lika bra att lämna idag som det gjorde igår. Han hittade sin kompis på en gång och dom började leka tillsammans. När jag sa "hejdå Noel" så sa han "heddå *puss*" Han liskom pussar i luften hahah sötisen! Sen kom han ändå när jag tog på väg skorna och "viiinnka föönslet"

Efter träningen kanske vi får fikagäster! hihi Vi får väl se om dom dyker upp!  Nu ska vi äta lite fukost innan vi går till förskolan. Ha en riktigt toppendag!


Nu drar vi iväg...




Hihi nu hör jag en liten Levi som är vaken...

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Skönt att du fått sova ordentligt :-)

2009-10-20 @ 14:19:03
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0