Bebis mys

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 22:35:39 | I kategori: Våra Äventyr!


Imorse vaknade Levi vid 6 och var klarvaken. Som tur var skulle Jonas gå upp då så han tog med sig Levi och gav honom frukost. Han kom tillbaka med honom vid 7 när han skulle åka till jobbet. Både jag och Levi somnade en timme och fick sedan bråttom. Väcka Noel och göra oss iordning för dagis lämning. Vi blev lite sena idag men så blir det ibland. Noel ville inte gå till dagis först men sen sprang han in som vanligt.

Vi åkte vidare ner till centrum för en morgon fika med P och henne lilla A och Z och hennes I (vill inte skriva ut namn i bloggen) Hade massor att prata om! Supermys att träffas och prata sådär när dte inte blir för ofta. Jag och P bestämde att våra stora barn ska få leka någon dag! Hon har en son som är lika gammal som Noel. Efter fikat gick jag runt med min syster en sväng i centrum. Tänkte sedan åka hemåt men var tvungen att ge Levi mat först. Gick bort till skötrummet för att värma maten och vilka sitter där om inte en nybliven 2barnsmamma vid namn Mia med sin lilla 6 dagars Elliot! Lilla trollet. Helt underbart att äntligen få träffas! Blev stor kramfest och Mia la en alldeles underbart söt liten trött bebis i min famn! Såå liiiiten att jag knappt visste hur jag skulle hålla för tänk om jag skulle tappa honom. Mina barn var aldrig så små som bebisar och sen är man ju lite extra försiktig med andras barn. Blev helt lycklig inombords för så så söt som han är lilla trollet!



Mia fick ge Levi välling. Mia är ju Levis favorit! Han myser alltid till sig lite extra när han är hos Mia. Varför han fick välling sådär mitt på dagen i Mias famn är en historia i sig. Hihi. Inget som jag tänkt skriva mer om.
Vi gick till Foody Goody. Kan ju säga att vi föredrar Waynes efter de här besöket. Jonas kom ner till centrum efter han slutat jobba. Han ville ju kika på lilla Elliot han med.

Jag tror Jonas blev lika lycklig som jag! Det lyste verkligen i ögonen på honom. Han fick hålla han med och genast vad Levi blev stor. Levi är ju fortfarande min bebis men ni förstår. Bebissugen blev man ju allt!




Lyckliga familjen! Nu tar vi bebisen och går hem!

hihi Mia och Dennis han är helt underbart söt eran son! Vi önskar er All Lycka!!!




Moster Maddis
hämtade Noel på förskolan idag. Vi fick hem en superglad och sprallig liten kille...! =) Tack!

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

hihi va fint du skriver!:) Ni är så söta:) MysLevi. mys på honom, Så fin. Ohc han är ändå en bebis.

så de så:) Tack snälla. Vad sa ni nu 2011? ;) Kramar

2009-11-17 @ 22:44:11
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0