Välkommen min nya....

Publicerat: 2009-05-28 Kl: 12:23:40 | I kategori: Allmänt


...FIKA-Dator hahahaha!!!

Eller som de flesta andra kallar miniPC eller netbook! I Tisdags fick den följa med mig hem! en 10" från Asus! Svart! Tänkte först köpa en rosa, fast jag är ju ingen rosa tjej. Så jag tänkte om och det fick bli en svart istället. De flesta som läser vet nog vad min kära älskling jobbar med. Ni som inte vet kika in HÄR

Just nu sitter jag på "Hyllan" även kallat Waynes Coffee med Jossan! Har precis hämtat Noel från dagis och ska äta lite lunch medan båda barnen sover! Noel hade på aig full mundering av extra-kläder. Dom hade varit ute i spöregnet och han hade satt sig i en vattenpöl berättade personalen! hihi Ingen har väl dött av lite blöta kläder inte. Vatten är ju så underbart kul att busa i! Så jag förstår att det var lockkande att sätta sig i den! :-)


Nej nu ska Jossan få blogga lite! Jag ska köpa mig lite lunch!

Ha en toppendag!


SyskonKärlek

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Tack för en trevlig dag =)

2009-05-28 @ 15:36:38
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0