Noel 19 månader idag!!!

Publicerat: 2009-03-10 Kl: 20:00:08 | I kategori: Allmänt


Hurra! hurra! för Noel idag!





Noel blir 19 månader idag!!


Noel fick ju som ni säkert förstått feber i söndags kväll. Igår var Jonas hemma och vabbade! Det hade gått hur bra som helst och han hade haft 38-39 graders feber hela dagen. Men mestadels sovit. Idag var det min tur att vara hemma och vabba. Hm.. vabba vad vuxet det känns hi hi! Idag har han varit feberfri och mycket piggare. Han har även ätit både frukost och lunch. Middag var det lite kinkigt med men han har nu fått välling och ligger för att sova!

Imorgon blir det dagis för Noel och jobb för både mig och Jonas.
Jag har fått 2 dagar förlängt så jag jobbar veckan ut. Efter det blir det nog inte så mycket jobb.
På fredag är det bara 7 dagar kvar till BF

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Skönt han är feber fri nu...

2009-03-11 @ 07:15:55
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

GRATTIS till dig NOEL!!!!

2009-03-11 @ 09:36:35
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0