Grattis!

Publicerat: 2009-02-05 Kl: 21:48:49 | I kategori: Allmänt


Grattis M och G till eran son!!
Hoppas att allt går bra på sjukhuset och att hela familjen mår bra!
Lycka till!


Grattis oxå till A och F  till lilla Dottern!!
som föddes här i dagarna!


Nu längtar jag oxå till min lilla bebis kommer. Är i v. 33+5 idag! Inte alls långt kvar nu. Känner hur bebisen och magen "tränar" inför den kommande förlossningen. Har börjat få sammandragningar men inget som är för jobbigt! Orkar fortfarande jobba och det känns bra! Nu kommer jag förmodligen att vara ledig i 2 veckor innan jag går på och jobbar igen!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och lösa lite korsord med min älskling! Hihi ja vi gillar korsord vi! Löste massa korsord medan vi låg på BB med Noel. Vi fick ju inte ha honom uppe hos oss då han var tvungen att ligga och "sola" pga Gulsot!

Tack för alla kommentarer om min Nya design! Och tack till Karin som gjort den! Kika gärna in och kika i hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Margareta RosénMargareta

Hej! vilken fin blogg det blev, med flera saker runt om. Längtar efter Noel o er. Vi hörs kram farmor.

2009-02-06 @ 18:56:17
Postat av: Malla

Oj vad fint du har fått det!!!

Härliga färger!!!

2009-02-06 @ 21:43:51
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0