Globen Nästa

Publicerat: 2009-02-18 Kl: 18:09:54 | I kategori: Allmänt


Ja i alla fall som publik!! Ikväll går ju GE-Galan av stapeln och det ska bli väldigt roligt att få se lite friidrott ikväll. För er som inte visste de så har jag både tränat och tävlat i friidrott. Dock aldrig i Globen men på Stockholm Stadion ;-) De ni!!
I flera år har jag jobbat som "korgflicka" Ni vet dem som går med korgar nere på banan så att alla löpare kan lägga sina kläder i när det är dags för start! Men den här gången är det bara att sitta som publik som gäller! Vilket inte är helt fel eftersom man får se alla tävlingar utan att "jobba nere på banan"

Imorgon blir jag hemma för Noel var väldigt hostig idag på dagis och har både ätit och sovit dåligt. Ikväll får han vara hemma med pappa medan jag och min mamma sitter i stora Globen och tittar friidrott!!
Det är Lycka för mig!




Mamma och Noel!
Bilden togs igår!



Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

ååå Vilken fin bild på er..

2009-02-18 @ 19:18:27
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ha så skoj =)

2009-02-18 @ 19:53:09
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, hoppas ni får en jättebra kväll!

Här har Linnéa varit hostig men är frisk nu, medan Maja tagit över bacillerna. ;-)

Hon har sovit dåligt i flera nätter nu så jag är trött faktist.

Hon sover ju oförskämt bra annars.. ;-) Vaknar bara en (ibland två, men sällan)gång per natt. Duktig bebis! ;-)



Kram på dig (och Familjen)

2009-02-18 @ 21:25:58
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/
Postat av: Margareta RosénMargareta

Du är vist vacker JÄTTEFIN BILD på er.

2009-02-19 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0