Noel pratar på!

Publicerat: 2011-09-10 Kl: 22:36:57 | I kategori: Allmänt


Igår kväll frågade Jonas ifall han och Noel skulle åka iväg och köpa lite fredagmys.
Noel svarar:
-Men pappa jag vill ha macka till fredagsmys.

Jonas lite chockad över svaret frågar sedan Levi vad han vill ha till fredagsmys:
-Jag vill ha ägg, svarar Levi

Haha! Jag tror nog inte att vi riktigt introducerat det här klassiska till fredagsmys med chips/godis/popcorn
Känns skönt att barnen nöjer sig med en smörgås och ägg till fredagsmys. :)
Men vad chockade vi blev över deras helt oväntade svar!




Ikväll när Noel skulle gå och borsta tänderna så tog jag fram hans eltandborste som han fick av farmor och farfar när han fyllde 4 år då sa Noel:
-Nej mamma inte den.
-Varför då?, svarar jag lite halvt chockad då han alltid vill ha den.
-Men mamma jag väcker ju Levi då!!!!


Underbara omtänksamma Noel. Levi hade somnat innan Noel idag och han var så orolig och ville inte väcka honom. Så det blve till att borsta tänderna med en vanlig tandborste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0