Ny Design!!!

Publicerat: 2011-07-31 Kl: 23:35:09 | I kategori: Våra Äventyr!


Halloj på er goa vänner! Har ni sett vilken fin bloggdesign jag fått???? Om inte så uppdatera sidan så ser ni den. Det är underbara Anna som gjort denna till mig. Hon är otroligt duktig och snabb!! Hgör även namnplanscher så kika gärna in på hennes hemsida och om ni är intresserade så kika in på hennes blogg! Jag är i alla fall otroligt nöjd!!!!



Förlåt för dålig uppdatering.
Har jobba en vecka sen jag skrev sist. Hann med massor på jobbet och är otroligt nöjd med jobbveckan. Barnen har fått vara hos farmor och farfar i några dagar på deras landställe. De ville låna dem i några dagar så jag och Jonas lite spontant barnlediga och visste inte riktigt vad vi skulle hitta på. Men dagarna fylldes tillslut även om vi inte riktigt visste vad vi skulle göra. Barnen hade vi saknat massor och dem blev så otroligt lyckliga och glada över att se oss igen!

Vi har också varit på Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby, Småland! Helt sagolikt verkligen!!!! Ni som inte varit där, ÅK DIT! Helt underbart! Vi kommer att åka nästa år igen det kan jag lova! Bilder kommer i ett annat inlägg då mitt mobila bredband inte har så bra uppkoppling här! Vi var där tillsammans med Tess och Micke och deras 2 underbara barn.



Just nu så sitter jag i mitt "andra" hem! Nämligen Frösakull Halmstad! Har varit här i sååå många år och har vuxit upp tillsammanss med alla som bor här! Nu var det 3 år sedan vi var här senast och jag är så otroligt lycklig av att vara här igen! Barnen trivs jättebra. De springer runt och skrattar och är så glada. Noel och Jonas var nere och badade i havet. Vi har väldigt nära ner till stranden och havet! Så underbart! Här kommer vi att stanna i en vecka. Sista semesterveckan och sen var den här sommarens 5 veckor semester över! Otroligt skönt har vi haft det!


Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Jätte fin =)

2011-08-02 @ 20:15:32
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0