Kallt! Burr.

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 09:28:54 | I kategori: Vardag


Imorse så klev vi upp klockan 6. Eller ja... jag sov till 6.30 innan jag klev upp. Barnen sover men vad gör man inte för att få se lite OS Hockey! Missade första perioden. Skönt att Sverige vann så att man kan starta dagen med ett leende trots att man gått upp extra tidigt fast barnen fortfarande sover. 3-0 blev de!!!

Vädret är helt underbart idag! Solen skiner. Himmelen är blå. Snön glittrar.  Det är -20 grader. Det är väl det enda negativa just nu. Tycker dte är helt underbart med snö det lyser upp så fantastiskt. Det knarrar när man är ute och går. Hade tänkt hämta Noel med snowracern idag men vette sjutton om jag vill gå ut med båda barnen i -20 grader. Får se om det blir mildare till i eftermiddag.  Hoppas! Vill verkligen komma ut i det här fina vädret.

Igår var det min första dag på friidrotten igen efter flera års uppehåll. Våren 2006 innan jag blev gravid var väl sist. Men denna gång som tränare. Först till en grupp födda -02/03 och sedan till idrottsskolan för barn födda 04. Så är ni intresserade och har barn födda dessa årtal så kom ner till Vilundahallen på söndagar. Skriv en kommentar för mer info. VIKFRI Så otroligt roligt att se alla barnen hoppa omkring. Längtar tills mina barn kommer upp i den åldern.

Juste har ju glömt att Gratulera Fia och Stefan till er alldeles sockersöta dotter som föddes på BF-dagen i tisdags morse! Var och hälsade på dom på BB i onsdags! Så underbart lyckliga såg dom ut att vara! Förstår dom! Snacka om bebissugen man blir..! (Har jättefina bilder men vill inte lägga ut som då jag inte pratat med föräldrarna om de)

Vad tycker ni om min nya design jag gjort. Jag vet att det var på tiden! haha! Kom gärna med synpunkter! Är bara på nybörjarstadiet än så länge!

Mina barn hemma hos Jossan i fredags!


Fiskspelet var riktigt skoj!


Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

designen är jättefin, fattar inte att du kunde göra det själv :)



iiisss kallt ute idag, inge roligt alls!

Kramis

2010-02-22 @ 09:47:56
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0