Ny vecka!

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 22:27:55 | I kategori: Resa 2012 Thailand


Nu drar allvaret igång på riktigt! Även om vi tjuvstartade förra veckan med att jobba så hade barnen en lugn vecka. Men de var glada att vara tillbaka på förskolan igen och träffa sina kompisar igen! Det blev en lång första dag på den här veckan och jag stängde på jobbet. Men hann träffa barnen och Jonas till middagen som var framdukad när jag kom hem! :)

Nu jobbar vi på som vanligt fram till vår efterlängtade resa till Thailand! Nu undrar jag om det är någon som läser min blogg som har lite tips att ge oss inför vår resa! Vi kommer att bo på Koh Lanta
! Vilka "måsten" finns? Utflykter? Boende? Vad gäller med vaccinationer??

Träningen körde vi igång med förra veckan och det är skönt att vara igång igen. Den här terminen blir det mycket spinning och konditionsträning med största fokus. Älskar nämligen det! :) Noel och Levi börjar sin gympa igen i Februari.


Vårt vackra vintervita förnster Eller!?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0