Julen 2011

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 22:17:08 | I kategori: Allmänt


Har ju inte hunnit blogga om julen 2011. Vi firade hemma hos min mamma och lillasyster. Dit kom också min mormor och morfar, min andra syster och hennes kille, Jonas föräldrar och bror! Vi blev ett stort gäng som firade jul tillsammans.

Våra traditioner under julen är att alla får en morgonpresent under granen sen julgröt till frukost, äta julbordet till lunch. Titta på Kalle Ankas Jul kl 15 och efter det kommer tomten och sen äter vi kalkon till middag! Mums!! Underbar dag! Jag är riktigt sådär barnsligt förtjust i julen! :)


Morgonpresenten öppnas på julaftonsmorgonen



Tomten kom på besök efter Kalle Ankas Jul



Noel blev rädd för tomten. Tur att han hade sina mostrar nära!



Levi var inte rädd mer förtjust, förväntansfull och nyfiken!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej och tack så mycket för gratulationen till sonen! Å tack för tipset angående regnskyddet;-)

Ja, men visst minns jag dig! Å vad stora dina grabbar har blivit!!;-) Vi bor ju nästan grannar också. Vi bor strax nedanför er.

Kram Emmelie

2012-01-09 @ 08:06:59
URL: http://emmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0