Hur less får man bli!?!

Publicerat: 2011-09-06 Kl: 21:55:46 | I kategori: Allmänt


Det är inte ofta som man blir riktigt irriterad och less!!! Men när jag läste om det här på Fnulans blogg blev jag riktigt less, och irriterad. Hur kan man som resebolag blunda för verkligheten så mycket som de faktiskt gör i det här läget!!! Fnulan är helt otroligt duktig och driver det här rättsligt i en överklagan mot resebolaget i "vilseledande marknadsföring" Hon var en av mammorna som deltog i mammabloggkryssningen här om helgen. De har hjälp av en jurist men Fnulan och flera andra som varit där hjälper till att samla information och driver det här vidare!

Jag hoppas innerligt att de vinner den här överklagan och får rätsida på det här och att resebolaget står sitt kast i det hela!!! Jag kommer att följa det här!

Klicka på bilden för att läsa hennes inlägg om detta!!!


Bilden lånad från Fnulans Blogg

Kommentarer
Postat av: Fnulan

FINASTE DU!!!!!! TACK!!!!

2011-09-06 @ 22:08:02
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Fnulan

Kärlek till dig och din omtanke!!!!

2011-09-07 @ 09:06:38
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0