Snart!

Publicerat: 2011-08-09 Kl: 21:18:29 | I kategori: Noel


Otroligt snart! Imorgon blir nämligen Noel 4 år!!! 4 år sedan Noel föddes på Mälarsjukhuseet i Eskilstuna! Vårt första barn och vår första son! Helt underbart! Imorgon kommer det lite familj över och firar honom. Har inte riktigt hunnit med att planera för något barnkalas. Så Noels kompisar som läser bloggen håll ögon och öron öppna för jag och Noel ska göra inbjudningar! Några av er kan nog ana vad han önskar sig mest av allt på sin födelsedag! :)

Det går otroligt bra för barnen på deras nya avdelningar på förskolan. Känns riktigt skönt! Har dock inte riktigt kommit in helt i vardagsrutinerna än då vi var på min pappas födelsedagskalas igårkväll. Så vi var hemmma sent.
Det lär ju bli sent imorgon igen! :)



Noel, 1 år


Kommentarer
Postat av: Heléne Gråberg

Stort grattis till Noel på 4-årsdagen! "Bebisarna" växer upp lite för fort nästan tycker jag, min egen bebis blev ju 5 år för en månad sedan. Snart dags för förskoleklass och sen skolan... Hu!

2011-08-10 @ 19:19:40
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

STORT GRATTIS HÄRLIGA NOEL PÅ DIN 4-ÅRSDAG!!! Kramar från Elika, Nick, Jossan & Ali

2011-08-10 @ 21:23:20
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0