Ny bekantskapträff och en massa lek!

Publicerat: 2011-08-14 Kl: 20:23:46 | I kategori: Allmänt



Idag har vi varit hemma hos Jossan och hennes två underbara barn. Som jag känt sååå länge dem kan minnas! :) Gosungarna! Hemma hos Jossan fanns även en kompis till henne från Sundsvall. Nämligen Therese och hennes två goa ungar. Det känns som om vi känner varandra då vi läst varandras bloggar länge och kommenterat hos varandra.
Visst är det kul när det känns som om man känner varandra fast man aldrig har träffats tidigare och då hon är god vän med Jossan som är mina underbara vän. :) Vi har i alla fall haft en helmysig dag! Vi 3 mammor och 6 barn! Kikat i lite butiker nere i centrum. Jag var tvungen att köpa mig en ny familjekalender! Riktigt bra med en sådan måste jag säga. Vi fikade och åt glass! Efter att barnen varit så duktiga i affärerna så gick vi till en lekplats i närheten och lekte massor! Det kändes nästan som om vi bedrev karusellverksamhet!! :) Eller vad säger ni tjejer?! ;)



Vi gick tillbaka till centrum efter lekplatsbesöket och där träffade vi på Tess med familj! Barnen fick leka med kundvagnsbilarna som de har där. Sedan handlade vi hem fika och gick hem till Jossan och fikade. Tess med familj skulle hemåt. Massor med fika och snack för oss mammor och lek och bus. De stora barnen var i lekparken hemma hos Jossan en stund själva innan vi gick ut allihopa och tog en hel del bilder på alla barnen!

Tack för en riktigt toppenrolig dag! Kul att träffa er Therese och dina två goa ungar! :) Ny bekantskap! :)

Efter en riktigt god middag hemma så somnade barnen gott vid 20-tiden. Imorgon är det tillbaka till förskola och jobb.

Kommentarer
Postat av: Therese mammma till mina grabbar!

Tack själva för idag! Underbara barn du/ ni har!!! Jätte kul att ses dina ord stämmer verkligen! Kändes verkligen som vi kände varandra val! Det va super skoj att ses!!! Kram från oss!!

2011-08-14 @ 21:32:19
Postat av: Therese mammma till mina grabbar!

Tack själva för idag! Underbara barn du/ ni har!!! Jätte kul att ses dina ord stämmer verkligen! Kändes verkligen som vi kände varandra val! Det va super skoj att ses!!! Kram från oss!!

2011-08-14 @ 21:32:42
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Var en super härlig som det alltid är när vi ses =) Kramar

2011-08-15 @ 21:20:09
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0