Jobbig dag!

Publicerat: 2011-08-26 Kl: 21:38:22 | I kategori: Allmänt


Det har varit en otroligt tuff dag idag! Imorse så klantade jag mig riktigt ordentligt. Jag låste ute både mig och Noel. Levi satt i bilen med både bilnyckeln och nyckeln hem inne i bilen som såklart var låst. Där satt Levi fastspänd i stolen. Jag skulle hjälpa Noel att öppna dörren för han kunde inte öppna den. nej klart han inte kunde dörren var ju kåst. jag kastade in bilnyckeln i bilen och slog igen Levis bildörr och där stod vi!!! Helt chanslösa. Vad skulle vi göra?!

Levi inlåst i bilen med mig och Noel utanför. Vi kom varken till förskolan/jobbet eller in i huset. Ringde Jonas som snabbt kunde åka hem och hjäpa oss. Inte hittade vi någon extranyckel heller. Kände mig helt chanslös och besviken på mig själv. Tårarna rann och jag var så stressad och fick riktiga panikkänslor. Ringde mamma så att hon kunde komma över och hjälpa! Hon var ledig och jag och Jonas behövde åka till jobbet så småningom. Till slut fick Jonas Levi att känna på handtaget. Han kämpade så gott och fick tillslut upp dörren. Jag grät av lycka och Levi förstod nog inte varflr vi var så glada och varför vi hade varit så uppspelta! Han var lugnet själv han!

Mamma kom precis då och erbjöd sig att skjutsa barnen till förskolan!!! Tack för det!!!

Några timmar på jobbet innan det var dags att bege sig hemåt för att byta om. Mamma hämtade upp mig och vi åkte iväg. Det var ju nämligen dags för att ta farväl av Rikard! Rikard var en underbar människa som satt så mycket spår hos de människor han mött under livets gång! Tyvärr så dog han alldeles för tidigt! Himmlen tog tillbaka en ängel som vi hade fått till låns! :( Otroligt fin cermoni och knappt ett öga torrt! :(

Rikard må du nu vila i frid och alla minnen av dig behåller vi i våra hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0