Gästspelat!

Publicerat: 2011-08-30 Kl: 19:33:05 | I kategori: Allmänt


Halloj! Har inte hunnit få in riktigt alla bilder på bloggen än ifrån Mammabloggkryssningen. Ska försöka med det när barnen sover och sambon ändå är och tränar! Har så många fina bilder som jag bara vill lägga in så ni får se! Självklart får bilderna tas! Länka gärna till min blogg då! Tack snälla!

Igår på jobbet fick jag samtal ifrån min chef som undrade ifall jag kunde ställa upp och jobba inne i Vasaparkens parklek måndag och tisdag! Självklart svarade jag ja och såg massor med möjligheter framför mig! :) Vi ordnade så att allt löste sig med tider och sen var det bara att åka in!!! Har haft två riktigt spännande och lärorika dagar! Är nu en erfarenhet rikare! Besök gärna parken som är öppen dagligen med olika aktiviteter utomhus! :) Toalett och litet minicafé finns!

MåBra förskolor tog över Vasaparkens parklek och Observationslundens Öppna förskola i april 2011. Besök gärna deras facebooksida för mer information!

Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0