Dove Intense Repair

Publicerat: 2011-08-20 Kl: 23:46:55 | I kategori: Allmänt


Som Buzzador medlem har jag under en period fått chansen att Buzza denna produkt. Nämligen Doves nya Intense Repair Balsam. Det är ett intensiv balsam för dagligt bruk som gör håret mjukare och starkare och som återfuktar håret på djupet. Är otroligt nöjd då jag hade höga förväntningar på det. Tycker att mitt hår har fått mer lyster och ser inte alls lika torrt och tråkigt ut! Håret blev glansigt efter bara några få tvättar Mer luftigt och jag får en känsla av nyklippt hår!

 

Om jag skulle köpa denna produkt själv så blir mitt svar! Självklart skulle jag köpa det hem!! :)


Så här står det på hemsidan!

Dove repair Therapy Intense Repair Balsam

Dove Intense Repair Balsam återuppbygger håret och förhindrar kluvna toppar och att håret går av.
Gör håret starkare och mer motståndskraftigt mot framtida skador.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån.
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0