Cars 2

Publicerat: 2011-08-13 Kl: 13:16:28 | I kategori: Allmänt


Noel fick i födelsedagspresent av sin moster Maddis att dem båda två skulle gå och se den nya Cars 2 på bio. Idag var det äntligen dags. Noel har väntat med spänning hela morgonen på att moster ska komma och hämta honom. I skrivande stund så sitter dem på 3D bion i Kista biografen. Jag måste bara få säga att jag är lite avundsjuk för jag vill också se den filmen. Det får nog bli en premiär tur på bio för Levi med den filmen.

Här hemma har det varit lugnt. Levi sover en stund då han och Noel var uppe väldigt tidigt imorse. Själv så sitter jag och Jonas och pillar på våra nyinköpta datorer! Igårkväll så fick vi ett infall att vi skulle kika på varsin ny dator till oss. Vi båda har enbart haft varsin Mini-PC som har fungerat otroligt bra. Nu har abonnemanget för dessa gått ut och båda två var sugna på en lite större dator. Så vips så blev det varsin. Inte fy skam. Är så otroligt nöjd med min dator!

Acer Aspire 5552g


Jonas köpte sig en MacBook Pro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0