Back to work!

Publicerat: 2011-08-08 Kl: 07:38:22 | I kategori: Allmänt


Dåligt bloggande har det varit den senaste veckan trots att jag lovat bättre. Men har tyvärr inte haft någon mottagning på mitt trådlösa 3G till min dator under vår senaste semetervecka i Frösakull, Halmstad! Vi har jaft en helt underbar och intensiv vecka. Massa sol och bad och en dag på Liseberg i Göteborg. Det kommer mer bilder och text under veckan! Var så säker på de!

Idag vill jag bara säga STORT GRATTIS till min underbara Pappa på födelsedagen!!!!! :)

Noel fyller 4 år på onsdag!!!! Min stora underbara son!!! :)

Idag är vi tillbaka i vardagen och Back to work! Känns otroligt spännande att få starta den här höstterminen och jag ser otroligt mycket fram emot den! :) Den här första jobbdagen kunde inte ha börjat bättre heller. Det bär soooool ute!!! :)

Dags att väcka två trötta barn och ta dem till förskolan. Båda två ska börja på nya avdelningar och dessutom ska dem  inte gå tillsammans läängre. Ska bli spännande. Nya kompisar och ny personal. Det blir massa nytt för dem!

Det väntar massor utav skoj i Augusti månad! I slutet av augusti är det ju dags för mammabloggkryssningen. Ska bli kul att träffa alla mammor! Nej nu hör jag hur barnen vaknar på övervåningen! Dags att börja vardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0