Är sådär riktigt glad!

Publicerat: 2011-08-18 Kl: 18:16:12 | I kategori: Allmänt




Idag har det varit sådär riktigt roligt på jobbet!
Riktigt sådär så när det händer något som man blir riktigt glad över! :) Vill inte skriva något mer ingående om jobbet här på bloggen. Men jag kan säga att jag trivs otroligt bra på nya jobbet och har så roligt tillsammans med mina nya kollegor. Hämtade barnen när jag slutade och Levi visade hur duktig han är på att sitta på pottan på förskolan. Min lilla STORA kille! Imorse kissade han på toaletten.

I helgen ska vi ha barnkalas för Noel. Dessvärre är det få som kan komma. Lite tråkigt när man planerat så mycket, men inget att göra något åt. Är så glad för de som kommer!!! :) För kalas det ska vi ha i alla fall!

Nu börjar det närma sig mammabloggkryssningen!!! Det ska verkligen bli roligt. Jossan hon har ju redan vunnit en tävling och ska få gå upp på scen och ta emot pris!!! :) Det kommer självklart att dokumenteras! (Men säg inget till Jossan!) ;) Vi ska åka in tidigt på lördagen. Kanske hinner med lite shopping, middag och ett glas vin innan vi kliver ombord!!! :) Om det är någon annan som ska med på kryssningen som är sugen på att hänga med så bara hojta!

Tack underbara Johanna som jobbar så duktigt med det här STORA eventet!!! :)

 

 



Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Vad härligt & höra att du är så glad =) Fast det är du ju jämt din lilla glädjespridare!!! Åh det ska verkligen bli skoj att få komma på kalas, Helt sjukt att barnen redan fyller 4 år... Tyckte att dom föddes nyss ;-)

2011-08-18 @ 20:15:43
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0