4-års kalas

Publicerat: 2011-08-19 Kl: 22:37:59 | I kategori: Allmänt




Imorgon ska vi fira Noel en gång till. Imorgon är det några av hans kompisar som kommer över och firara honom. Han längtar massor och har pratat om det hela kvällen! Dessvärre får vi se vad det blir för bakande då jag glömde mina 2 bakformar på jobbet idag. Hade bakat annanaspaj till mina underbara kollegor!! :) Det är de värda.

Efter jobbet så var jag ner en snabb sväng till centrum. Där bara råkade jag springa in på Din sko och fynda 2 par skor. Ett par fina skor till mig som jag sååå länge har suktat efter och ett par stövlar till Noel. Båda två på rean och det var dessutom halva reapriset på all rea!!! Det gillas mycket!!!!

Nu är jag trött! Ska gå upp tidigt imorgon bitti och se om jag kan få till något gott till gästerna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0