Soligt i Sala

Publicerat: 2010-05-16 Kl: 13:13:46 | I kategori: Våra Äventyr!


Haft riktigt sköna dagar ute i Sala! Igår var det riktigt underbart väder. Solen riktigt värmde! Vi var ute från det att vi vaknade tills vi gick och la oss på natten! Vi har fällt träd som vi eldat upp ii tunnorna, kört fyrhjuling. Noel har kört HELT själv!!!! Vi satt på trallen medan han körde runt på 50kubikaren! nacka  om stolt man blir. Han svänger runt själv, gasar själv och bromsar när han ska stanna. Det är riktigt bra gjort för en 2½ åring!!!! Levi haar fått åka runt med mig sittandes bakom och även han älskar det!

Så skönt för Levi att kunna gå omkring och leka på landet. För ett år sedan när vi var där sov han nästan bara i vagnen och som mest låg på en filt med solhatt och lite leksaker runt sig. Nu kan han gå omkring. Han klättrar upp på fyrhjulingen när dne står parkerad, åker bobbycar med släp som han lastar, går omkring på studsmattan och sparkar boll. Han verkligen trivs på landet precis som storebror!

I fredags åt vi min födelsedagsmiddag, foliegrillad lax med potatis och limeaioli! Hade med mig tårtan som blev över och bjöd på!Gjorde även ett kap när jag var iväg med pappa på en metallåtervinning på dagen. Han skulle köpa grillgaller till eldtunnorna. Jag hittade gamla nycklar. Som jag letat efter de!!!! Pappa köpte 4 nycklar till mig som jag ville ha. 50 kr för allohopa! Nu ska jag bara hem och fixa till dom och sätta fina band/snören på så jag kan gänga upp dom! =)


Igår var vi hemma hela förmiddagen, på eftermiddagen åkte vi in till Sala och kollade i lite fina affärer. Tyvärr hann en butik stänga som jag verkligen hade velat gå in i. Är inte van att affärerna stänger redan kl 15 ute på landet. Vi gick då till den stora lekparken som ligger där så vi alla fick leka! Fick massa fina bilder där!

Nu sitter vi i bilen på väg hem. Vardagen väntar en efter denna långhelg. Ska åka till polisen och hämta våra pass som är klara och sen blir det lite andra ärenden som måste göras. Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi åker till Makrigialos! Men föörst ska jag iväg med jobbet på konferans inför kommande hösttermin! Ska bli så roligt!


Kommentarer
Postat av: lillasyster erica

heeej vi hade jätte kul i sala men nästa gång kan vi gå in i den affären<33333333 :D

2010-05-18 @ 17:19:40
URL: http://ericarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0