Helg!

Publicerat: 2010-05-09 Kl: 23:57:18 | I kategori: Våra Äventyr!


Tack för alla fina kommentarer om vårt fina nya kök!! Blir så glad bara jag kikar in där! Ni vet när man lixom ler utan att man tänker de för leendet bara finns där! =)

I fredags åkte jag och Jossan och alla 4 barnen till leklandet i Veddesta. Vi möttes upp hemma hos Jossan och gick till tåget och bytte till buss innan vi tillslut kom fram. Mycket smidigt måste jag säga. Barnen tyckte det var mycket spännande att åka tåg. Levi ville inte sitta kvar i vagnen. han ville också titta ut genom fönstret! Levi somnade innan vi kom fram och sov första stunden inne på Lekpalatset. Noel käde igen sig från förra gången vi var där och sprang in och lekte. När Levi vaknat fick han leka han med. Han är så otroligt nöjd numera när han börjat gå. Har inte sett honom såhär glad och nöjd på väldigt länge. Han gick omkring och strosade och tittade på allt. En gul bil åkte han runt, runt på! Noel hoppade studsmatta. Elika åkte kana och Nick kröp omkring. Vi lekte en lång stund innan vi beställde lunch till oss allihopa. Det tog inte 45 minuter som sist att få in maten så det var ju skönt. Efter lunchen sprang Noel och Elika runt och busade med varandra. Pussades och kramades! =) Söta barn! Trötta barn som inte längre hade krafter kvar till lek ville åka hem. Hade bara med mig min Emmaljunga Scooter och inte syskonvagnen så Noel fick gå. Han var så duktig att gå trots att han var trött. Han somnade på bussen på vägen hem. (Tur de fanns bälte på bussen) fick bära honom upp till tåget men han var så duktig! Sen var han vaken hela tiden. Vi sa hejdå till Jossan och barnen och åkte hem till min pappa och systrar. Blev bjudna på middag och sedan stannade vi hela kvällen. Jonas kom dit efter jobbet vid 20-tiden.

 



Lördagen så åkte vi till Stinsen för lite shopping. Hem och fixa lite kök för att sedan åka och hämta upp Michelle och Mio och Tess för att åka till Malin på inredningsparty! Sååå fint som Malin hade dukat upp! Så verkligen ut som om det var taget ur en katalog. Längtar redan till nästa party. Blev lite shopping för mig som ni fick se bild på i förra inlägget. Vi stannade kvar länge innan vi åkte hemåt i regnet.

Idag kom kakelkillen och smackae upp kaklet så fint så fint! Jag åkte på friidrottsträning och Jonas var hemma med barnen. På eftermiddagen åkte vi hem till Jonas syster som fick en son för 2 veckor sedan. Barnens andra kusin. Helt bedårande söt! Snacka om bebissugen eller vad! Jonas var en så stolt morbror när han höll i honom! Tack för mat, fika och bus! Noel och storasyster kusin bakade bullar tillsammans! Så goda blev dom! Tack för allt!

Ikväll har vi pysslat med småsaker i köket. En riktigt härlig helg har de varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0