Påsken är nära.

Publicerat: 2010-03-31 Kl: 11:01:25 | I kategori: Syskon


Idag sov vi ut ganska länge. Skönt! Åkte och lämnade Noel på förskolan. Han var riktigt glad idag inge tjaffs och inge strul med varken påklädning, napp eller bilnycklar. haha! Det är de sakerna som det oftast handlar om. När vi kom in lämnade jag in arbetet. Perosnalen höll redan på att laminera Tess lilla fotobok. Så fint blev de! Vi fick båda beröm av personalen för att vi varit duktiga och flitiga som suttit och pysslat ihop dom till våra barn! Vi fick helt klart godkänt! Tack Michelle för hjälpen än en gång!

Noel och Nattis
satt och målade påskägg medan jag var där och lämnade. Äggen skulle dom sedan äta till påsklunchen idag! Dom påskpysslade även i måndags. Själv har jag inge påskpynt hemma så de blir inget sånt hemma hos oss. Jag kan inte sätta påskris i vatten så de blommar för båda jag och Noel är känsliga mot de.

Ikväll är det föräldramöte på förskolan.
Då ska min mormor vara barnvakt åt barnen så både jag och Jonas kan gå på mötet.

Vad som händer annars idag är väl inte mycket. Skulle hjälpt min farmor idag men hon behövde inte hjälp längre. Vi pratade i telefon en stund i alla fall. Ringde även mormor en stund oxå! Känns skönt att prata en stund med dom! Levi sover nu och jag har tänkt städa iordning lite här hemma. Sen får vi se vad som händer idag.

Här kommer en bild på min farmor och Levi när vi firade hennes 70-årsdag!
Lejonkulan i bakgrunden

Hoppas det var okej farmor att jag la ut den bilden! Säg till i så fall så tar jag bort den!


Kommentarer
Postat av: Margareta Rosén

En hälig bild från lejonkullan. Och ett mysigt minne från en härlig helg med ER. Kommer aldrig att glömma min 70-årsdag. TACK kram farmor

2010-04-05 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0