Nytt till hemmet

Publicerat: 2010-03-15 Kl: 21:06:17 | I kategori: Hem och Inredning


I helgen så var jag iväg och handlade lite. Behövde komma hemifrån och komma ut i det fina vädret. I fredags åkte jag och Levi till Carmen i Märsta. Michelle har pratat mycket gott om den butiken så var ju tvungen att se efter själv. Stor butik med massor med inredning. Köpte hem lite småsaker därifrån.

Efter det åkte vi till Sollentuna centrum och kikade. Passade på att unna mig något jag velat ha länge nämligen A Piece of Cake av Leila Lindholm (känd från tv) Har velat ha den otroligt länge nu och äntligen passade jag nu när den var på rea! Handlade hem lite god frukt och ingredieser till kvällens middag, ost och skinkpaj.
När vi kom hem så satte Jonas igång och satte upp hyllan i köket, min nya fikahylla. Så vill någon komma över på lite te och eller varför inte jordgubbssaft och lite mandelskorpor till. Saften är koncentrat som jag hällt upp i en fin glasflaska jag köpte i Sala i somras.





I lördags var jag som sagt på fotbollscupen som min lillasyster spelade. I söndags hade jag friidrottsträning som jag nu haft dom 3 senaste söndagarna. Riktigt roligt. När jag kom hem därifrån var dte bara att duscha och göra sig ordning. Tog med mig Noel ut på en promenad ner till Breddenskolan för VIKFRIs årsavslutning (friidrotten) Noel kändes fortfarande lite hängig och märkte när jag kom ner att febern smyger sig på igen, stackars liten. Vi tog en promenad hem efter avslutning och Noel somnade på en gång.

Idag har vi alla varit hemma och tagit det lugnt. Noel börjar visa friskhetstecken nu så vi hoppas han är piggare imorgon så han kan få vara på förskolan någon dag denna vecka. Levi har det lite kämpigt med sina hörntänder som tränger fram däruppe. Det märks när han ska sova på kvällarna. Han kommer inte till ro.

Nästa helg ska vi ut på äventyr så jag hoppas att alla har blivit friska tills dess.


Mamma och Noel ute på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0