Barnens Djungel...igen!

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 15:24:32 | I kategori: Våra Äventyr!


Efter en veckas sjukstuga så kände jag att det var dags att hitta på något. Eftersom jag själv inte varit sjuk så känns det väldigt trist att bara vara hemma hela dagarna. Vet inte hur många gånger jag har dammsugat och plockat och fixat här hemma, fast att det egentligen inte har behövts. Jaja... Igår lämnade vi Jonas hemma så han fick kurera sig så vi åkte hem till min pappa. När vi var där så bestämde jag mig för att vi skulle åka till Barnens Djungel idag. Eftersom att dom öppnar 11 så hann jag läsa lite bloggar innan och såg att Michelle planerat samma sak. Vi blev ett helt gäng som åkte jag, Noel, Levi, Michelle, Mio, Leon, Tess och Colin. Nattis var på förskolan.

Vi var där till öppningen runt 11-11.30 Till en början var alla barnen lite reserverade innan dom kom igång. Levi fortsatte sitt griniga humör även här. Men med 4 hörntänder pågång är det förståeligt. Noel tyckte dte var kul att springa runt i klätterställningen och följde gärna efter Leon. Vi fikade där och pratade en massa. Vi hade riktigt roligt och barnen kröp runt och lekte. Levi gick även 12 steg idag självmant. Jag skulle gå och lämna tillbaka ketchupen och han började gå mot mig så jag lockade med ketchupflaskan och han tog 12 steg, kontrollerat! =) Mamma blev så stolt!

Vi åkte därifrån runt 14-tiden. Levi somnade på en gång i bilen och Noel han somnade han med. Nu ligger båda två och sover i sina sängar och Jonas kom precis hem. Han ska strax åka och hämta ut ett paket! Ett paket som gynnar oss båda...
Det är nämligen hans nya Iphone som kommit. Jag ska nämligen få hans gamla Iphone. =) Längtar!





Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Vilken trevlig/mysig dag ni har haft. Duktig han är Levi :-) Förstår att du blir stolt! Kramar

2010-03-18 @ 17:21:45
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0